

Kolay seyahat yönetimi
İhtiyacınız olan tüm seyahat bilgilerinin parmaklarınızın ucunda olması rezervasyon sırasında, bir seyahatte değişiklik yaparken veya bir çalışanın seyahatini onaylarken seyahat yönetimini kolaylaştırır.
Seyahat yönetimi programı oluşturma ve yürütme
Misafirlerinizin harcamalarını, seyahat programlarını ve seyahatlerini yönetmek bazen bunaltıcı olabilir. Egencia'nın sınıfının en iyisi platformları, her büyüklükten şirket ve seyahat senaryosu için harcamaların, kısıtlamaların ve politikaların takip edilmesini kolaylaştırır.

İşletme yöneticilerinin %84'ü, yüz yüze etkileşimlerin müşterilerle uzun vadeli olumlu ilişkileri teşvik ettiğini söylüyor.
Seyahat kültürü: kalabalık alandaki rekabet avantajınız.
Risk yönetimi sizi kötü durumlardan korur
En değerli varlığınızın çalışanlarınız olduğunu biliyoruz. Bu nedenle, çalışanlarınızı güvende tutmak için lider güvenlik sağlayıcılarıyla birlikte çalışıyoruz.
- Misafir Takibi, seyahat eden kişileri kolayca bulmanıza olanak tanır ve 15 dakikada bir güncel bilgiler sağlar.
- Olay farkındalığı, seyahat eden kişilere seyahatlerini etkileyebilecek olaylar hakkında bilgi vermenize olanak tanır.
- Coğrafi risk düzeyi göstergeleri, riskleri değerlendirip kabul edilemez derecede risk içeren yerlere seyahati kısıtlamanıza yardımcı olur.

Daha kolay seyahatten yararlanın. Egencia yaklaşık iki milyon misafire iş seyahati yönetimi çözümleri sunuyor. Bu misafirlere ulaşma konusunda size yardımcı olabiliriz.

Sizinle aynı şekilde çalışan gider yönetimi
Gider raporlaması daha kolay olsa ne kadar zaman kazanacağınızı düşünün. Biz düşündük. Bu nedenle, gider yönetimi çözümümüz ister basit elektronik tablolar ister güçlü bir gider çözümü kullanıyor olsun işletmenizle uyumlu bir biçimde çalışır.
- Bağlı ve otomatik bir gider yaklaşımıyla kolay raporlama.
- Egencia Open Sync, kişisel kredi kartları ile gider sistemleri arasında bağlantı kurarak masraf karşılama raporlamasını kolaylaştırır.
- Egencia Open Connect. Verilerin otomatik olarak gönderilmesi için 20'den fazla gider yönetimi sağlayıcısı arasından seçim yapın ve seyahat giderlerin baştan sona kadar yönetirken zamandan ve paradan kazanın.

İş seyahatinde yeni bir dönem başlıyor. Artık eski fikirlerinizi bir kenara bırakın.
Seyahat programını çalışan bağlantısı sağlayacak ve yatırım getirisini en üst düzeye çıkaracak şekilde nasıl geliştirebileceğinizi öğrenin
Profil yönetimi için tek kaynak
Verilerinizi dilediğiniz zaman indirin. Profillerinizi güncel tutun. Dijital seyahat platformumuz, profil bilgilerinizi her zaman eşitlenmiş halde tutar.
- Basitleştirilmiş kurulum ile kendi kendine kayıt için bağlantı gönderebilir veya birden fazla seyahat eden kişi profilini hızla oluşturabilirsiniz.
- Yeni veya ayrılan çalışanların takip edilmesi için İK denetimi ve entegre masraf merkezi yönetimi.
- Her cihazda eşitlenen profiller. Seyahat eden kişileriniz ve seyahat yöneticileriniz her yerden her zaman rezervasyon yapabilir.

Sizin için önerilenler
Daha iyi seyahat yönetimi çözümlerine mi ihtiyacınız var? Size yardımcı olabiliriz.