Skip to main content

Seyahat Gider Yönetimi ve İş Seyahati Gider Raporlama

Travel Expense Management
Travel Expense Management

Sizin için tasarlanmış gider yönetimi

İş seyahatleri masraflarının karşılanması, gider takibi, gerçek zamanlı veriler ve daha fazlası için, seyahat programınızı kullanımı kolay seyahat ve gider yönetimi çözümlerine bağlayın.

Business-Travel-Expense-Management

Kolaylaştırılmış seyahat harcaması yönetimi

Kurumsal seyahatleri ve giderleri yönetmek kolay değildir. Ama imkansız da değildir

Hem küçük veya orta ölçekli bir işletmelerin hem de global şirketlerin seyahat programlarının yönetimi sırasında, isteğe bağlı günlük seyahat harcamalarını izlemeniz, bütçeleri yönetmeniz ve hesap mutabakatı sağlamanız gerekir. Bu da, sisteminizde onaylı olsun veya olmasın, seyahatle ilgili tüm harcamaları takip etmeniz gerektiği anlamına gelir.

Kurumsal harcamaları seyahat programınızın geri kalanı kadar etkin ve raporlanabilir olacak şekilde basitleştirmek uyumluluğu güçlendirir ve seyahat harcaması iş akışlarını net bir şekilde görmenizi sağlar.

Egencia olarak eksiksiz çözümlerimizle seyahat politikanızla giderleriniz arasında bağlantı kuruyoruz. Seyahat masraflarınızı ve harcamalarınızı her an takip edebilmeniz için ihtiyacınız olan yaklaşımı belirlemenize yardımcı oluyoruz. Seyahat programınızı, seyahat masraf tazminini kolaylaştıran, tedarik maliyetlerini azaltan ve seyahat yoluyla kurumsal büyümeyi destekleyen pratik gider yönetimi çözümleriyle nasıl entegre edeceğinizi keşfedin.

Tek bir seyahat ve gider çözümü

Seyahat harcamalarınızı takip etmeniz çok önemlidir. Seyahat giderleri yönetimi çözümünü içeren yazılımımız, tüm giderleri tek bir yerde toplayan pratik raporlama sistemi ile işinizi kolaylaştırabilir.

  • Uçak bileti, araç kiralama, günlük ödenek, arızi masraflar ve kurumsal kart ücretleri dâhil olmak üzere seyahat harcamalarınızı ve tüm masraf karşılama sürecinizi günlük olarak görün.
  • Önemli veri alanlarını uyumlu hale getirerek bütçesel ve mali hesap verilebilirliği güçlendirin.
  • Çalışanların seyahat harcamalarını, kişisel veya kurumsal kredi kartlarıyla yapılan harcamaları yansıtacak şekilde kolayca yönetin.
  • Merkezi olarak faturalandırılan harcamaları muhasebeleştirmek için kredi kartı şirketleriyle hızla mutabakat yapın
Single T&E solution
Streamline your process and travel policy

Süreç ve politika optimizasyonu sağlayın

Seyahat gideri politikalarınızı ve süreçlerinizi verimli hale getirin. Her adımda sizi hedeflerinize götüren bir seyahat ve gider çözümüyle zaman kazanın ve kazançlı çıkın.

  • Politikaya uygunluğu teşvik etmek için yolcu profilleri ve rezervasyon tercihleri oluşturun.
  • Veri alanlarını finans ekibinizin raporlama ihtiyaçlarına uyacak biçimde yapılandırın.
  • Farklı ödeme tipleri için esnek seçenekler sunun.
  • Seyahat ve gider sistemleri ve raporlama sistemlerinde süreçleri otomatikleştiren veri akışları oluşturun.
  • Mevcut gider raporlama ve mutabakat süreçlerinizi destekleyin.
  • Defteri kebir hesaplarında tam mutabakat sağlayın.
     
Amex GBT Egencia Yellow Background

Her büyüklükte işletme için gider yönetimi

İşletmenize özgü mutabakat gereksinimlerine uymanız önemlidir. Egencia sayesinde:

  • Defteri kebirinizin kredi kartı ve banka ekstrelerinizle tam mutabakatını sağlama sürecini basitleştirin. 
  • Tüm offline ve online işlem verilerinizi kolayca gider yönetimi sisteminize aktarın.
  • Open Connect ile seyahat verilerini otomatik olarak özel gider yönetimi sistemlerine, seyahat risk yönetimi ortaklarına ve ERP sistemlerinize gönderin.
  • Seyahat edenlerin makbuzlarını ve birden fazla kişisel kredi kartından yaptıkları harcamaları birleştirmesine olanak tanıyarak uygunluğu artırın ve aşırı harcamaların önüne geçin. 

Open Sync tüm giderleri birleştirir ve kolayca dışa aktarıp gider ortaklarınıza gönderebileceğiniz bir e-tablo dosyası oluşturur. Seyahat giderlerini kişisel kredi kartlarıyla karşılayan çalışanları desteklemek için Open Sync kullanın.1

1 Yalnızca Kuzey Amerika’da kullanılabilir

Expense management for businesses
Keeping bookers

Rezervasyon yapanları ve hesapları dengede tutma

Defteri kebirinize aktarmak için tam mutabakat sağlanmış kredi kartı ve banka ekstrelerine ihtiyacınız vardır. Bu nedenle, sizinle birlikte çalışarak tüm işlem verilerinizin (offline, online ve özel veri alanlarına ait veriler) gider yönetimi sisteminize kolayca ve doğru bir şekilde aktarılmasını sağlıyoruz. Gider yönetimi ortaklarımız ve ödeme sağlayıcılarımız sayesinde, işletmenize özgü mutabakat gereksinimlerini destekleyen, dışa aktarabileceğiniz faturalama veri raporları elde edersiniz.

Kullanmaya başlama

İhtiyaçlarınızı anlayarak şirketinize özgü seyahat gereksinimlerine ve ticari amaçlarınıza uygun gider verileri çözümleri ve mobil gider uygulamaları ile gider süreçlerini yönetmenize yardımcı oluyoruz.

Seyahat verilerini seyahat gideri yönetimi sistemine eklemenin çeşitli yolları vardır ve tasarruf sağlayabileceğiniz birçok özelleştirilmiş seçeneğe sahip olursunuz. Global gider yönetimi sağlayıcısı ortaklıklarımız sayesinde, seyahat yöneticileri, seyahat edenler, muhasebe departmanları ve diğer kişiler için manuel süreçleri azaltabilirsiniz. 

Hesaplama işlemlerinin zahmetli bir iş olması gerekmez. Gider yönetimi ihtiyaçlarınızın gözden geçirilmesi için bizimle iletişime geçin.

Getting-started

Seyahat gider yönetiminizi kolaylaştırmaya hazır mısınız? Hemen bir demo isteyin!

Zaten müşterimiz misiniz? Egencia müşteri hizmetleriyle iletişime geçin.