Skip to main content

Seyahat Gider Yönetimi ve İş Seyahati Gider Raporlama

Travel Expense Management
Travel Expense Management

Sizin için tasarlanmış gider yönetimi

Seyahat programınızı kullanımı kolay gider yönetimi çözümlerine bağlayın.

Business-Travel-Expense-Management

Kolaylaştırılmış seyahat harcaması yönetimi

Seyahat ve giderlerin yönetimi kolay bir iş değildir.

İster global bir şirket ister küçük veya orta ölçekli bir işletme olun, seyahat programınızı yürütürken isteğe bağlı günlük seyahat harcamalarını izlemeniz, bütçeleri yönetmeniz ve hesap mutabakatı sağlamanız gerekir. Yani sisteminizde onaylı olsa da olmasa da seyahatle ilgili tüm harcamalar takip edilmelidir.

Bunu verimli ve seyahat programınızın geri kalanı gibi raporlanabilir bir şekilde kolaylaştıran, politikalara uymayı teşvik eden ve seyahat harcamalarını tam olarak gösteren bir yöntem var.

Egencia olarak eksiksiz bir çözüm sunuyor veya seyahat politikanızla giderleriniz arasında bağlantı kuruyoruz. Seyahat harcamalarınızı her an takip edebilmeniz için, seyahat programınızı kullanımı kolay gider yönetimi çözümlerine bağlamanın en iyi yolunu belirlemenize yardımcı oluyoruz.

Tek bir seyahat ve gider çözümü

Seyahat harcamalarınızı takip etmenin ne denli önemli olduğunu biliyoruz. Seyahat gider yönetimi çözümümüz, tüm giderlerinizi tek bir yere toplayan kullanımı kolay raporlama sistemiyle bu konuda yardıma hazır.

  • Seyahat giderlerinizi günlük olarak görün.
  • Önemli veri alanlarını uyumlu hale getirerek bütçeleme ve finans açısından hesap verme sorumluluğunu destekleyin.
  • Çalışan gider raporlarını kişisel veya kurumsal kredi kartlarıyla yapılan harcamaları yansıtacak şekilde kolayca yönetin.
  • Merkezi olarak faturalandırılan masrafların mutabakatını hızla gerçekleştirerek kredi kartı şirketlerine defteri kebirinizde tamamen doğrulanan bir seyahat ve gider ödemesi yapın.
Single T&E solution
Streamline your process and travel policy

Süreç ve politikanızı düzene koyma

Seyahat gideri politikalarınızı ve süreçlerinizi faydalı hale getirin. Her adımda hedeflerinizi karşılayan bir seyahat ve gider çözümüyle zaman kazanın ve kazançlı çıkın.

  • Politikaya uygunluğu teşvik etmek için seyahat eden kişi profilleri ve rezervasyon tercihleri oluşturun.
  • Veri alanlarını raporlama ihtiyaçlarınıza uyacak biçimde yapılandırın.
  • Farklı ödeme tipleri için esnek destek sağlayın.
  • Seyahat ve gider sistemlerinin yanı sıra ilişkili raporlama sistemlerinde veri akışları oluşturun.
  • Mevcut gider raporlama ve mutabakat süreçlerinizi destekleyin.
  • Defteri kebirde her şeyin doğru bir şekilde mutabakatını sağlayın.

Analytics Studio’nun size yardımcı olabileceği 3 yol

Egencia; rezervasyon, yerine getirme ve masrafları doğrudan platformumuzda tutan uçtan uca bir deneyim oluşturmak için tam entegre bir T&E çözümü sunar. Bu, seyahat programları için eksiksiz bir çözüm arayan işletmeler için idealdir.

Her büyüklükte işletme için gider yönetimi

İşletmenize özel mutabakat gereksinimlerine uymanız önemlidir. Defteri kebirinizin, kredi kartınız ve banka ekstrelerinizle tam mutabakatını sağlama sürecini basitleştirin. Tüm çevrimdışı ve online işlem verilerinizi gider yönetimi sisteminize kolayca aktarın.

Open Connect ile seyahat verilerini otomatik olarak özel gider yönetimi sistemlerine, seyahat risk yönetimi ortaklarına ve ERP sistemlerinize gönderin.

Seyahat eden kişilerinizin, makbuzlarını ve birden fazla kişisel kredi kartına ait kredi kartı masraflarını birleştirmesine olanak tanıyarak uygunluğu artırın ve aşırı harcamaların önüne geçin. Seyahat harcamalarında kişisel kredi kartlarını kullanan çalışanları desteklemek için Open Sync’i* kullanın. Open Sync, tüm giderleri bir araya getirip düzenler ve gider ortaklarınıza gönderebileceğiniz, kolayca dışa aktarılabilen bir elektronik tablo oluşturur.

*Yalnızca Kuzey Amerika’da kullanılabilir

Expense management for businesses
Keeping bookers

Rezervasyon yapanları ve hesapları dengede tutma

Defteri kebirinize aktarmak için tamamen mutabakatı sağlanmış kredi kartı ve banka ekstrelerine ihtiyacınız vardır. Bu nedenle, sizinle birlikte çalışarak tüm işlem verilerinizin (offline, online ve özel veri alanlarına ait veriler) gider yönetimi sisteminize doğru ve kolay bir şekilde aktarılabildiğinden emin oluyoruz. Çok sayıda gider yönetimi ortağı ve ödeme sağlayıcısı ile birlikte çalışarak işletmenize özgü mutabakat gereksinimlerini desteklemek için dışa aktarabileceğiniz fatura verisi raporları sunuyoruz.

Kullanmaya başlama

Müşterilerle birlikte çalışarak ihtiyaçlarını anlıyor ve şirketlerine özgü gereksinimlere uyan doğru gider yönetimi sürecini, gider verileri çözümlerini ve mobil gider uygulamalarını bulmalarına yardımcı oluyoruz.

Seyahat verilerini seyahat gider yönetimi sistemine eklemenin çeşitli yolları vardır. Gider yönetimi sağlayıcılarıyla global ortaklıklarımız sayesinde müşterilerimize özel olarak tasarlanmış, ekonomik açıdan kazanç sağlayan birçok seçenek sunabiliyoruz. Seyahat yöneticileri, seyahat eden kişiler, muhasebe departmanları ve daha fazla kişinin manuel yürütmesi gereken süreçleri azaltmak için yardıma hazırız.

Hesaplamaların zahmetli bir iş olması gerekmez. Gider yönetimi ihtiyaçlarınızın gözden geçirilmesi için hemen bizimle iletişime geçin.

Getting-started

Daha fazla bilgi almak istiyor musunuz?
Egencia satış ekibine başvurun.